...

Regulamin auto detailing

Prosimy o zapoznanie się z regulaminem korzystania z naszych usług. Pozwoli to bowiem obu stronom uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, a nam skoncentrować się na zapewnieniu Państwu jak najlepszej jakości wykonywanych usług.

 

  • Klient/ka decydując się na nasze usługi poświadcza, że pojazd jest wolny od uszkodzeń, które mogą się powiększyć podczas korekty lakieru ( Protokół odbioru pojazdu)
  • W przypadku zauważenia przez pracownika lub zgłoszenia przez klienta jakichkolwiek uszkodzeń, mogących się powiększyć w trakcie wykonywania usługi lub wpłynąć w jakikolwiek sposób na stan pojazdu, pracownik może odmówić wykonania usługi.
  • Jeżeli na samochodzie klient posiada jakąkolwiek powłokę zabezpieczającą (ceramika, kwarc etc.) powinien niezwłocznie poinformować o tym osobę przyjmującą pojazd na wykonanie usługi.
  • Klient/ka pozostawiający samochód powinien pozostawić kluczyki do auta i udzielić wszelkich niezbędnych do uruchomienia pojazdu informacji, jeśli są dodatkowe zabezpieczenia. 
  • Usługi korekt lakieru, wyceniane są po wcześniejszych oględzinach pojazdu. Na miejscu wykonamy wycenę na całą usługę. Wycena jest darmowa.
  • Pranie tapicerki ze względu na specyfikę, podwyższoną możliwość wystąpienia uszkodzeń w pojeździe wykonane są na ryzyko klienta. 
  • Klient/ka decydując się na nasze usługi przyjmuje do wiadomości, iż ostateczna cena usługi może ulec zmianie ze względu na szczególne zabrudzenia/niedoskonałości lakieru/wnętrza. Wszelkie zmiany ustalane są niezwłocznie z Klientem/ką.
  • Decydując się na nasze usługi klient/ka akceptuje, iż przy zdawaniu pojazdu oprócz protokołu zdawczo-odbiorczego zostanie zarejestrowany przy kliencie/tce materiał audio-wizualny przedstawiający stan techniczno-wizualny pojazdu z zachowaniem przepisów RODO. Ponadto następny materiał audio-wizualny zostanie zarejestrowany po wstępnym myciu pojazdu.
  • Wydanie pojazdu jest tylko osobie, która nam go dostarczyła. Jest możliwość odbioru przez inną osobę po wcześniejszym ustaleniu i sporządzenia dokumenty do odbioru.
  • Po wykonanej usłudze klient zobowiązany jest do oględzin pojazdu i zgłoszenia ewentualnych zastrzeżeń co do stanu auta, pracownikowi lub jego przełożonym. Po oględzinach klient jest zobowiązany podpisać protokół odbiorczy pojazdu. 
  • W przypadku niezastosowania się do regulaminu zawartej w punktach poprzedzających, Eko Pralnia Magda nie odpowiada   za powstałe szkody.
  • Powyższy regulamin stanowi uzupełnienie regulaminu Eko Pralnia Magda Magdalena Filipkowska znajdującego się na stronie www.wyjdziewpraniu.pl
  • Regulamin przetwarzania danych osobowych firmy Eko Pralnia Magda Magdalena Filipkowska znajduje się na stronie internetowej www.wyjdziewpraniu.pl oraz w punktach obsługi klienta. Kontakt: tel. 602 788 899, 666 379 704
  • Niezadowolenie z wykonanej usługi oraz reklamacje uwzględnione są wyłącznie przy odbiorze z dowodem przyjęcia. W przypadku reklamacji tapicerki samochodowej – musi ona pozostać w stanie niezmienionym do czasu wyjaśnienia sprawy, bez podejmowania jakichkolwiek działań mogących wpłynąć na ich aktualny stan.
  • Decydując się na korzystanie z naszych usług akceptujecie Państwo regulamin prawny (ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Dz. U. 2020.287)
  • W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o usługach.
  • Za rzeczy pozostawione w pojeździe podczas wykonywania usługi nie odpowiadamy.


Decydując się na skorzystanie z naszych usług akceptujesz regulamin.